2015. december 17., csütörtök

Nemez fonott hajú angyal

Karácsonyfán, ajtódíszként, de önmagában, asztalon is szépen mutat! Leírását lásd a NEMEZ VÉDŐANGYAL című bejegyzés alatt!


A haj hátulról a fejcsúcsig van tűzve 2/3-1/3 arányban. A kisebb tincset csigába feltekertem a fejtetőre és megtűztem. A hosszabb tincset 3 felé osztottam, majd befontam. A 2 tincs találkozásához egy kis virágot tűztem. (A virág: egy vékony tincset addig pödrök, míg be nem kunkorodik, majd megtűzöm.)
Testén a gyöngyöket a következőképp készítettem. Előbb beszúrtam a tűt a test oldalába, majd felfűztem a gyöngyöket a tűre - annyit, amennyi a szimmetria eléréséhez szükséges. Ezután átszúrtam a test másik oldalán úgy, hogy a tű olyan helyen bújjon ki, hogy a görcsölés nem látszódjon (pl. szárny vagy haj alatt)!
A szoknyáját alulról felfelé betűztem - ehhez nagyobb mennyiségű gyapjú szükséges, ha állítani szeretnénk és nem akasztani. 
A szárnyak marabu tollból készültek: 4-4db került a két oldalra. Előbb 2-2 nagy tollat ragasztóval beleszúrtam a hátba ( a lapocka környékére), majd 1-1 kisebbet a nagy tollak közé és 1-1 szintén kicsit az alá. Így eltolva fedik egymást Ha nem pelyhes a tollad, bátran használj többet, ügyelve a szimmetriára. És kész is van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése